Liv & Vekst i Nord PRAKTISK INFO
Denne nettsiden med priser er oppdatert 19.03.2024.
Lenke til påmelding i Checkin
– åpner 17. mars kl. 17:00 >>
Priser, kost og losji
Festivalpass (eks. overnatting):
- Deltakeravgift m/mat, voksen: 1500,-
- Deltakeravgift m/mat, barn: 700,-
- Deltakeravgift m/mat, student: 1000,-
Overnatting, hele helgen:
- På internat, voksen/student: 600,-
- På internat, barn: 300,-
- Camping: 1050,- (pr. vogn/bil)
- Eget telt: 525,- (pr. telt)
- Camp Touchpoint (Ferdig teltcamp for unge voksne): 150 (pr person),-
Familie makspris (m/overnatting 3 netter):
- Festivalpass + overnatting, internat: 5500,-
- Festivalpass + overnatting, camping: 4750,- «Be om faktura som betalingsform for denne maksprisen»
Betaling Du kan velge mellom å betale ved bestilling eller senere ved å velg faktura på epost. Dagspass kan du betale på stedet.
Rabatt: Ungdom bør melde seg inn i Misjonskirken UNG (kr 50 per person). Medlemskap gir rabatt på alle UNG-leirer og er viktig for offentlig støtte til barne- og ungdomsorganisasjonen vår lokalt og nasjonalt. Du kan melde deg inn ved påmelding til Stagedive Nord.
Trenger du hjelp med bestilling?
Ta kontakt med Rita Haavin på ritahaa@online.no eller tlf. 95938175
Vilkår for bestillingen
Overnatting og prioriteringer
Vi forsøker å etterkomme alle ønsker når det gjelder overnatting. Prinsippet er førstemann til mølla. Bestilte rom blir holdt av fram til betalingsfrist. Internatrommene på folkehøyskolen har i hovedsak plass til to eller fire personer, og rommene fordeles slik at flest mulig får plass.
Refusjon og ordinær policy ved bestillingen
Dette er vilkår for bestillingen og policy for refusjon:
-
-
- Ved avbestilling før 15. april: Avbestillingsgebyr kr 450.
- Ved avbestilling før 15. mai: 50 % refusjon av fakturabeløp.
- Etter dette ingen refusjon.
- Ved eventuell sykdom, henvises det til den enkeltes reiseforsikring.
-
Vil du hjelpe til?
Festivalen ønsker seg mange frivillige som kan bidra. I påmeldingen er det oppgitt aktuelle oppgaver deltagerne kan bidra med, blant annet nattvakter, kiosk- og ryddehjelp. Kryss av ved påmeldingen eller meld fra til prosjektleder Linn Årnes!